Ondersteuning

Wij geloven in de kracht van de installateur. Voor eindgebruikers is en blijft de installateur het belangrijkste aanspreekpunt. Vakmanschap, klantgerichtheid en altijd de beste oplossing willen voor de klant, dat is de installateur. Wij investeren daarom graag in installateurs door gratis trainingen en telefonisch advies te geven. Ter ondersteuning van de installateurs hebben wij een eigen servicedienst en servicepartners met landelijke dekking en ruime ervaring in onderhoud en inspecties.

Voor hulp bij storingen zijn wij tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op 050-5470470 en buiten kantooruren op 06-52458998. Het mailadres van onze service afdeling is service@ecohs.nl. In overleg kan de servicedienst ingepland worden voor het uitvoeren van servicewerkzaamheden.

Onze voordelen
✓ Als producent kennen wij onze systemen door en door
✓ Kundige en snel toegankelijke helpdesk voor telefonische ondersteuning
✓ Inspectie, onderhoud en service snel en efficiënt door expertise
✓ Heldere rapportage van de uitgevoerde inspectie en onderhoud
✓ Onderhouds- en storingscontracten in overleg mogelijk
✓ Wij houden een database bij van werkzaamheden/contactmomenten en storingen aan nagenoeg elk systeem
✓ De onderdelen van onze ketels en systemen zijn via de websites van Rensa en Wasco te bestellen.